söndag 17 maj 2009




Hey folkens! ett tag sen sisst! har varit lite off ifrån bloggen venne om jag strejkade men det blev automatik inget skämt ,
ska skärpa mig! så du följer efter mig som trend! i jalla fall


20!
Jag Har blivit 20 år! GAMMAL! gammal nog Banging on the system
!
Polarna från sverje vad över och det blev Sol Grill Bärs & GröntGräs
!


spelning! det blev mer eller mindre och en FIFFLA Spelning ! i jalla fall
har hänt mycket nu i maj! och händer mer!



17 MAJ! Norges Nationaldag! Gratulerer norske! denna dagen var full speckat =)
har aldrig i hela mitt liv vart i City i 10 timmar aldrig.men idag så gjo
rde jag det
shiiii 'men det var kul som fahn
med min flickvän breviii´"
vi drog sen till KUBA Parken! och stötte på
Promoe som var i Oslo samt Kultiration
-- och Jag fick stå vid sidan av scenen med några gatumusikanter och kicka lite rhymes !
thats ghetto.




I jalla fall nedanför ser ni litet klipp Castor P! aka Gatumusikanten . Lookvie look!
Samt lite Snygga bilder på mig och naturen!



Inga kommentarer: