måndag 4 maj 2009

litestuffs


bara timmar kvar tills jag fyller år! (20 bast ) vännerna från sverige kommer till oslo och chillar lite! Kike kommer redan i morgon resten av gubbzen kommer 7.maj.

vad har hänt dom här dagarna ? hmm! fått mig ett deltidsjobb typ Promontör venne hur man stavar men iafall åker runt i bilar med massa reklam på och bländar era ögon tills ni köper! (Propaganda ingen smygreklam)


i jalla fall chill jobb bara.. var ute på Karl Johan Oslos huvud aveny typ och delad ut lite Godis och broschyrer och plötsligt det började lukta G ! i luften alltså då mennar jag gräs hash ,
i jalla fall tänkte va fahn! sooft oså (1 minut senare) kommer en hel arme med Plakater där det står Fri HASH! :D tuungt oså.. nedanför ser ni ett klipp med det:)


och ett bonus klipp ifrån MediaMarkt i skövde när jag va där! liten freestyle! till folkens
!

1 kommentar:

OmieTheHomie sa...

haahah sköönd du ee "fria canabis säger de till mig"