söndag 1 februari 2009

bäääck !





Ääällaa Äällaa! det var tvääär längesen jag skrev här, FRA har vart min skugga darför jag inte kunnat snacka skit om dom. annars?
jo det är finemang är på topp och fortfarande lika kär i Mary Jane .
vart mycket jobb hit och ditt som sagt jag är bosatt i oslo nummera och hustlar omkring i deras gränd så om ni är på visit så kan ni kolla alla hörn jag står säkert någonstans där med bäägii Jeans och en
rödbandana som hänger nedför högrafickan!

har mycket att berätta men klockan är fan sent om det går säga så på svenska men i jalla fall så är EP:n / Netplay:n på G att spelas in och antagligen så finns det ett rellizz datum i mitten av Maj ! med feeetta producenter :)

i jalla fall har även trappat ner till deltids jobb så jag ska hinna med att skriva och tjäna pengar som Blonda dumma bella:) jag vill spotta på min högrahand eller kanske ber dig göra det så jag kan ge henne en FET SLAP!

fan yao saknar min vän så jävla mycket han är i sthlm och fifflar runt som tjänstemään! samtidigt vill jag proopsa min Húúddd Södra frraaaccckiing RYD! saknar skiten! i jalla fall ,

En snubbe kommer på intervju hos mig i morron eftersom jag jobbar med rekryteringsföretaget FIFFLA Anthem så ska jag se om han är den riktiga fifflaren . jag är som sagt grundaren till Fiffla anthem som grundades 1989 7 maj omkring den tiden jag föddes . se mig nu fiffla runt och kanske skriver i morron för att se hur ni mår? eller kanske jag har shopppat lite naknakläder will see
!

Inga kommentarer: