onsdag 4 februari 2009

On my Way!



Tja! eller hej! eller nej välkommna:) eller nej fahn! haa kozzin! Vad har jag gjort idag?
Har chillääxat på voiPlay med mina grabbar och pangat HS! men nu är jag färdig med sånt, i morron blire Sköfte jag ska till , och nu är allting packat och klart tack vare min flickvän hon är grym!

i jalla fall ska bli soft ska träffa alla fooks , sedan ska jag spela in med J-imen göra lite vettiga bangers , ska sedan chilla lite sen softa lite sen chilla änu mer. Har även köpt en Handy cam! så blir en del inspelningar då jag väl är över ! så blire FIFFLA TV! som ni inte får missa på min blogg börjar från slutet av Februari kanske tidigare vem vet! då får ni se mig i video vad jag gör på mina dagar, då jag är i studion eller på någon gränd och hustlar eller slår ner folk vem vet, iafall missa inte FIFFLA TV! blir tööngt!

ses snart !

/Castor P!




Inga kommentarer: