måndag 2 februari 2009

"Förlorad Generation"

Fuck, att jag föddes till 80-talist! De feta tidningsrubrikerna med larmrapporter om dagens unga vuxna duggar tätt: Ungdomsarbetslösheten är rekordhög!
Den psykiska ohälsan hos unga ökar! Fler unga är bidragsberoende! Fler unga förtidspensioneras! Studenter mår sämst! Men CHooMPIZ! jag MÅR KIING!:)

pallar inte bli mindcontrollad av all medier och bli deppig och slö se på mig fahn jag orkar till och med blogga.

livet rullar på och det är bara sträcka på sig och ta nya tag! i jalla fall intervju ziiikuuurem med Aftonbladet som nöjesreporter för att jag har så tung personlighet och tack vare mitt krull Proops to me:)
annars? jo , då jag mår soft alla mina dagar är fiffel och soft eller grind och chill .

Stora Bloggpriset är nu avgjort och knulla dens mamma han som kom på pris till sånt eftersom jag inte vann! kolla på mig fahn jag är tyyyngaste och endå dom kränker ner på mig! låter aldrig blattar vinna ! knytnäven till skyn för sånt! REEEVVOOLLUUTTTIIIOON! maahfakkas!
måste kanske skriva vad jag gjort idag som alla andra, jo Jag har vart i oslo city shoppat tagit en fika med min bror på Cafe Sör! sedan var vi en sväng hos frissan och fixxade Slicket! you feel me.
träffade även på Mange du vet han mange som sjönger GLAAAAASSIIIIIT! han var riktig fattig även om hans karriär är en trisslott så var det min väns lott han snodde ! KIKE! maah BOI!

naah så är det inte som sagt jag har inte gjort ett skit har inte ens orkat lyfta en penna och ni snackar om att jag ska lyfta mitt arsle ärligt:) jag hustlar sittandes!
skrivit lite mozzik iafall snackat på VOIplay med mina hundar eller min hund! KIKE åter igen hans smeknamn pallar tjiii fortsätta skriva har aldrig skrivit så här mycket i hela mitt liv inte ens när skolan tvinga mig göra det för att få godkänd så gick jag och snodde arbeten på Mvg+.

se shiit asså kramp nu! får känna hur dom riktiga Plugghästarna får till det iafall ingen diss till er utan sträck på er ! är avundsjuk på er ,, men ni måste höra en låt som passar oss alla 80! talister ! Zacke ma män! "Förlorad Generation" läänkish: http://uk.youtube.com/watch?v=2881S6kCF4E


"LIVET ÄR EN BITCH! något vi inte kan missa! Min Generation är den Bitchen, har PIMPAD"

5 kommentarer:

Anonym sa...

fett av dig / linus

Anonym sa...

Ey Mannen detta va en tung blogg! fortsätt fan va fett skoj att läsa allt.. mvh snubbe från södertälje

Anonym sa...

fin blogg ska väl hänga här ibland :)

Anonym sa...

Tjenaa krullet...japp det var nog mitt MVG arbete du brukade sno haha...tung e duu

Anonym sa...

Tungaste bloggen i sverige. Alla borde hänga här. Ge honom cash för hans insats fan. bättre än alla dom där skämten blondinerna..
ijallafall propps Coooozin BÄSTA BLOGGEN I SVERIGE !!!!